zondag, augustus 13, 2006

Schoonmaak voorzichtig begonnen.

Ik ben eindelijk vanavond na het schilderen van de 1e laag op de laatste deur begonnen aan het schoonmaken van mijn scrapkamer / logeerkamer. Wij hebben een 2tal vakkenplanken boven de bureau's hangen en daar stond nog aardig wat software uit het jaar 0 tussen. Toen ik klaar was met uitmesten waren de planken niet alleen leger (of minder vol) , maar ook een stuk schoner en mijn water een stuk vuiler.
Bureau's lekker gesopt en het begonnen met het ordenen van mijn scrapkast annex schoolspullen kast.

Morgen verder met schoonmaak kast en kamertje. Flink de stofzuiger er doorheen halen en moppen. En daarna.. deur dichthouden, tot bezoek voorbij is. Anders zit zo alles weer onder de kat.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach Pietje, is en lijkt de kamer ook meteen een stuk groter!

je ma