donderdag, augustus 10, 2006

Ik was een beetje dom

Hoe dat zo??? Nou, je kan bij deze blog commentaar plaatsen. En ik nog denken "niemand leest mijn schrijfsels", want er stond bij commentaar overal het getal 0. Zojuist bedacht ik dat ik dan maar iets met het commentaar moest doen, dus in het schermpje "Moderate comments" zie ik opeens allemaal opmerkingen. O daar waren ze dus gebleven. Snel alles geaccepteerd en gelezen. Thanks meiden.

Jullie zien het, ik houd dit keer echt keurig mijn blog bij. Zelfs mijn familie is druk aan het lezen geslagen (ha die Pa en Ma, Oma, en rest van de family).

Ik denk dat de verf inmiddels wel voldoende is uitgehard om nu het laatste stukje lambrizering te sauzen (smurfenblauw).

Vanmorgen kwam de loodgieter, want M had zelf afgelopen zondag voor het eerst in zijn leven al vloekend (hij is atheist) en scheldend dat hij NOOIT nooit meer ging klussen, de verwarming geinstalleerd. Om 11 uur 's avonds was het moment van vullen daar en toen was er lekkage. Niet echt heel veel, maar wel om nog meer gemopper en gescheld op gang te brengen. Maar na de douche om half twaalf ging het wel weer. De verwarming hangt/ staat netjes en die paar druppeltjes... nu ja.
Enfin, de volgende dag de loodgieter gebeld en die kwam dus vandaag. Koppelingen losgedraaid. Het tape dat M had meegekregen vervangen voor vlas en alles weer in elkaar gedraaid. In minder dan een uur was de ketel ook weer gevuld, geen lekkage, maar wel 80 euries armer. Daar gaat je winst. Koop je een mooie radiator op kiloprijs voor 60 euro, kost deze uiteindelijk 185 euro (inclusief kosten loodgieter) en dat allemaal voor een opgeknapt halletje. Op dit moment een van de kostbaarste plaatsen in huis.

2 opmerkingen:

Francine zei

Ooooooooh - niks zo vervelend als loodgietersores. Ik voel de frustratie zo opkomen :\

Marjolein zei

Sjips zeg, da's balen......wat een frustratie..... jammer van de "duurkoop" uiteindelijk...