vrijdag, augustus 11, 2006

Herfst??

Ik begin mij nu echt af te vragen of het al herfst is. Het is fris, koud en heel erg nat. De lucht is grauw en de zon is ver ver weg. En gezien de lage drukgebieden in onze omgeving zullen we de eerstkomende tijd nog wel deze natte derrie houden. Blech. :(
Nederland is wat dat betreft een raar land. Een goede 2 weken geleden lagen de temperaturen rond de 35 graden celcius en nog geen 2 weken later rond de 19 graden. Een daling van 16 graden celcius.

Wellicht dat september weer mooi wordt. Maar ja, dan moet ik weer naar school.
En ik heb echt nog 1 droge dag nodig dit weekeinde om mijn deurpost te schilderen.

2 opmerkingen:

Andrea zei

volgens mijn collega J. Paulusma krijgen we eind augustus weer droog weer.
Nah, lekker dan, is het al eind augustus??

Marjolein zei

Jak, wat een verschil in temperatuur zeg, daar kan je wel ziek van worden!! Ik hoop voor je dat het nog even beter wordt!

liefs Marjolein