woensdag, augustus 09, 2006

Bom ontploft...

waar?? Nou gewoon, bij mij thuis. Zoals ik al eerder schreef zijn wij (ik verven en M hout) bezig om van ons halletje een Grieks paradijs te maken. Maar ondertussen ziet ons huis er uit alsof er een bom is ontploft. Overal in huis ligt gereedschap, blauwe spatten muurverf (van het schoonmaken van gereedschap) en stof, bergen stof. Daarnaast durf ik het drogerkamertje nauwelijks meer in vanwege de enorme stapel schone was die ligt te verstoffen en mij smerig aankijkt (echt zo van Gna, gna, gna) omdat die nodig gestreken moet worden. Maar er begint licht in de duisternis te komen. Mijn moeder zei vroeger altijd "om op te ruimen moet je eerst een puinzooi maken" (hahahaha) En dat klopt eigenlijk best wel. Maar zoals gezegd, er komt licht in de duisternis. De muren zijn gewit, de lambrisering is smurfenblauw (Grieksblauw), de kozijnen zijn al geverfd (woonkamer en voordeurkozijn moeten nog 1x), voordeur moet nog 1x en dan vanavond 1e laag op de wc deur smeren. Het is nu nog een kwestie van afwerken. Op de trap komt nader bekeken geen verf en halve manen, maar we hebben een kapitaal uitgegeven (gaan we nog doen) om het te laten stofferen. En nu maar hopen dat de kleur blauw matched. Wens mij succes... deadline voor een schoon, fris en opgeruimd huis is komende dinsdag.

Geen opmerkingen: