vrijdag, augustus 03, 2007

nog maar 4 nachtjes slapen

en ik ga de grote oversteek maken over de grote plas. Heb er enorm veel zin in om Anita te zien en Colorado waar ze woont. Verheug mij op de schitterende natuur, de mensen, de koeien (hahaha, koeienfreak als ik ben) en natuurlijk om een typisch Amerikaanse Mall te zien en niet te vergeten Wallmart.
Ik heb de laatste weken enorm veel folders binnen gekregen en Colorado is echt een fantastische staat. Ik snap dan ook niet dat hier niet of nauwelijks georganiseerde reizen heen gaan. Er is zoveel te zien hier. Dus dat betekent dat ik in de toekomst zeker nog een keer terug moet.

Maar tot dat ik weg ga moet ik nog wel het e.e.a. doen.
koffer pakken
uv filter kopen voor mijn ene lens
nog een geheugenkaartje (of misschien beter een geheugentank)
lensdoekje
cadeautje voor Anita
en alle paperassen bij elkaar zoeken

De temperatuur op het moment in Greeley, Colorado bedraagt zo'n 38 graden Celcius, een schril contrast met de 20 - 21 graden van de afgelopen 2 weken hier in Nederland.
Gelukkig wordt het dit weekeinde hier warmer, dus kan ik vast een beetje acclimatiseren.

Ik ga in ieder geval proberen mijn avonturen op dit blog voor de thuisblijvers bij te houden, zodat iedereen een beetje mee kan beleven.

Liefs,
Petra

PS. M heeft ja gezegd op een woning en gaat woensdag de hypotheek regelen. Hij gaat vandaag zijn papiertje bij het gemeentehuis halen en inleveren bij de advocaat. Dus nu gaat alles snel lopen.

Geen opmerkingen: