vrijdag, augustus 03, 2007

laatste inkopen gedaan

Vanmorgen vroeg na het opstaan, ontbijtje van yoghurt met cruesli en een overheerlijk bakje senseo, gedouched en naar Hoogvliet getogen. Hier bij de ANWB winkel een leuke zomerjas, een short (bermuda) en luchtig truitje op de kop getikt met 50% korting. Dus dat is nog eens leuk kleding kopen. Verder de universele wereldstekker aangeschaft en bagagelabels voor aan de koffer en mijn rugzakje.
Daarna naar Foca in Rotterdam gereden om mijn Camera een servicebeurt te geven. Verder een nieuw UV filter aangeschaft, de andere was in februari bij de Olympus cursusdag zoekgeraakt, een nieuw lensdoekje en een extreme II 8Gb kaart zodat ik in ieder geval genoeg foto's kan maken en toen zag ik bij de rugzakken en tassen de rugzak. Dus uiteindelijk ook maar een rugzak gekocht. Onderin een apart compartinent voor mijn DSLR en lens en toebehoren en bovenin het normale rugzakgedeelte. Uiteraard ook weer een Crumpler.
M. mag dan de rode crumpler hebben voor zijn (mijn oude) Olympus cameraatje.

Nog maar 4 nachtjes en dan ga ik...

vanavond de koffer doodlen, opdat deze goed opvalt als hij van de band afrolt.

Geen opmerkingen: