vrijdag, augustus 03, 2007

foutje, bedankt ..

Afgelopen dinsdag naar Oosterhout gegaan, naar Camping 't Haasje, want er was een bingomarathon. Dus ik was om iets voor 4 uur s'middags bij mijn ouders in de caravan. Na een heerlijk kippensoepje, broodjes en een bakkie koffie togen wij naar de kantine voor de bingo. Ja, deze Ir. is verzot op het spelletje en behoorlijk fanatiek.
De eerste paar rondes gebeurde er niets. Mijn nummers vielen maar niet. Op een zeker moment besloot ik ook de blanco vlakjes te gaan instempelen. Had ik dat maar niet gedaan, want mijn laatste nummertje voor twee rijtjes vol viel en ik ...
ik was vrolijk lege hokjes aan het stempelen, pas bij het nummertje erna viel bij mij het muntje. Ik had bingo gehad ... en ... weer verloren. Te laat geroepen. bye bye 20 euries. Typisch een gevalletje van even een behoorlijk B.L.O.N.T (D) momentje.
Daarna toch maar weer opgelet en uiteindelijk nog 10 euro gewonnen.
Maar een supergezellige avond hebben we gehad.

Geen opmerkingen: