maandag, juli 24, 2006

mijn nieuwe Olympus e-330

voor mijn afstuderen kreeg ik , nu ja eigenlijk ging het zo:

Ik:"je komt toch wel op mijn afstuderen he?! Je kan het niet maken om te komen. Ben ik straks helemaal alleen" tegen manlief.
M:"ik kom alleen als ik van te voren iets mag kopen"
ik: "wat wil je dan kopen?"
M: "Een digitale videocamera, want die hebben we ook straks nodig als we ons kind gaan halen"
ik: "Dat kind dat duurt nog zeker 2 jaar. Vind ik een beetje overdreven. "
M: "Nou dan wil ik een eos 350."
ik: "ok"

Diezelfde avond zitten we achter de pc reviews te kijken van diverse spiegelreflexcamera's, want eigenlijk wil ik geen eos 350. Stuitten we op de Olympus e330. de nieuwste van Olympus en 2 prijzen gewonnen.

Volgende dag wij naar Rotterdam om de camera te kopen en aan het begin van de middag hebben we (lees ik) dan onze e-330.

Hierbij de eerste foto's.

Alleen dat werken met die sluitertijd en diafragma heb ik nog niet zo goed begrepen. Deze foto van M nam ik in de schemering. Ik hoorde geen klik, van die spiegel die dan wegklapt, dus ik verdraai de camera naar de huizen aan de overkant. Plots hoor ik KLAP en spiegel klapt op en foto is genomen (ehm.. 2 in 1 is genomen).

Geen opmerkingen: