donderdag, juli 13, 2006

Hoera!!! Ik is afgestudeerd




Vanmiddag om 16:00 uur was het grote moment daar. Eindelijk zou ik afstuderen van de lerarenopleiding Aardrijkskunde aan de Hogeschool Rotterdam. Een moment waar ik smachtend naar heb uitgekeken. Vanaf nu geen tentamens meer, niet meer zitten zuchten omdat ik een portfolio moet schrijven en geen avonden meer naar Rotterdam. Het heeft even geduurd (een vertraging van 1 1/2 jaar), maar het is nu eindelijk toch voor elkaar. Joechee, mijn diploma op zak.



Mijn docent Jan Kalkwiek. Enorm aardig, maar o zo chaotisch, vertelde het e.e.a. over mij.










En toen was het moment gekomen om het diploma te controleren op eventuele fouten en mijn handtekening te zetten. Ging dat laatste toch even mis zeg! Was ik midden in de hoofdletter H bezig toen er een interne storing was. Hapering en gevolg is een H die geen H lijkt en een verziekte handtekening. Voelde mij weer even terug op de Mavo toen ik niet ondertekende met "van Horen", maar met "van Hoeren". Een naam die opeens wel een heel andere betekenis kreeg.
En ook op mijn BUL van de Landbouwuniversiteit Wageningen staat mijn handtekening behoorlijk krom. Kortom op belangrijke documenten kan ik maar beter geen handtekening zetten, ik kan het gewoon niet.
Zou een X ook goed zijn?????

1 opmerking:

Anoniem zei

gefeliciteerd !! Dat lucht op hè ?? heerlijk en nu genieten van je vakantie !!

Ach , die handtekening .je diploma komt toch in het archief of niet ?? Op de mijne staat ook een trillerige handtekening vond het best spannend om weer te tekenen..
groetjes eliane