dinsdag, juli 11, 2006

ik ga het weer proberen.....

Ik ga het weer proberen. Had het al eens eerder geprobeerd, ergens anders, maar het was niet echt een supersucces. Heeft grotendeels met mijzelf te maken. Ben namelijk nooit zo'n schrijver geweest. Had vroeger als tiener wel een dagboek, althans poging tot. Maar als ik dan mijn frustratie over mijn ouders (met name mijn vader destijds, want wij zijn zo hetzelfde) er in op pende, dan schaamde ik mij zo diep, dat de bladen er uit gescheurd werden en versnipperd.

Een flink aantal jaren heb ik wel trouw mijn stagedagboek bijgehouden. Ik liep in 1994 stage in Costa Rica en als ik zo nu en dan er stukjes uit lees, dan ben ik zo weer terug in 1994 en aan de andere kant van de wereld.

Goed dus, nu dan maar opnieuw een poging.

Ik ga denk ik ook maar een plechtige belofte doen, dat ik minstens 1 x per twee weken wat publiceer. Ok, het staat nu dus zwart op wit, dus nu moet ik mij hier ook wel aan houden.

Tot lezens (ehm... schrijvens)

Geen opmerkingen: