dinsdag, juli 11, 2006

Een scrapsel van een week of 2 geleden

2 weken geleden (of is het al weer 3??) heerlijk een middagje gescrapt bij Tanja. Een van de meiden (dames) van mijn scrapvriendinnenclubje. Hoewel ik nog best veel te doen had (o.a. het nakijken van nog 1 toets, een aantal werkboeken en cijfers invoeren) heb ik toch lekker de zondagmiddag vrijgenomen om naar het scrappende groepje meiden te rijden.
het was heel erg gezellig.
Heb slechts 1 lo gemaakt en 1 CJ bijdrage afgerond en heerlijk pizza gegeten.

Hier de foto die Francien van mij heeft geschoten, hebben jullie tenminste ook nog een beeld bij dit verhaal. Oftewel wie is ik.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind je layout prachtig en de foto ook SUPER!!!

Anoniem zei

Hallo,
Wat een leuke blogspot heb jij zeg.
Ik hield vroeger ook altijd een dagboek bij.
Wat intersant dat jij ook bezig bent, in je adoptie proces.
Mijn man en ik hebben er nu 3 jaar op zitten en ik 2007 hopen wij samen onze chinese tweeling van 2 jaar op te gaan halen.
Ik wens jou ook heel veel sterkte en succes toe.
Ik weet ook zeker dat het jou en M waar je veel over speculeerd het ook gaan redden.
Ik zelf ben ook erg depresief geweest van alle ellende rondom de adoptie. Wel hebben mijn man en ik er om gevochten om de tweeling bij elkaar te houden. Ik zelf zit nu in therapie, misschien een aanrader Of volg je dit ook ?
Ik wens jullie veel succes, en sterkte toe.
Liefs manon
Ik weet niet of je het hebt maar als je het leuk vind om met mij in contact te komen maar via msn kun je mij bereiken manon-maravel@hotmail.com