woensdag, januari 17, 2007

Wii .... wie zeg je?? nou de wii..

Zo rond 16 december kwam hij bij ons in huis. De wii, Nintendo's nieuwste spelconsole. Overal was hij uitverkocht en alleen op internet (marktplaats) kon hij nog tegen woekerprijzen daags na zijn release verkregen worden. Echter, met een beetje bellen sta je zo op de wachtlijst en wat schetste mijn verbazing. Ik stond zelfs op de derde plaats.

En zo gebeurde het dat ik op de vrijdagmiddag na thuiskomst uit school zie dat er een berichtje op het antwoord apparaat staat. De wii is binnen. Ik stuiterde zowat mijn kikkertje in en al huppelend kwamen wij aan op het Dorp (zoals een rechtgeaarde Spijkenisse zijn stadscentrum noemt) alwaar ik een half uur later nog vrolijker vandaan huppelde met dit keer ook de kostbare wii naast mij.

Toen M. thuiskwam snel geinstalleerd en toen kon het grote plezier beginnen.

Wij hebben de hele avond gebowled en het leuke is dat het net echt lijkt als je de dolby surround aan hebt.

Met oud en nieuw moesten mijn ouders er ook aan geloven en het wonder van de wii geschiedde. Zij vonden het geweldig. Wat een lol hadden we met elkaar en dat allemaal rondom een spelcomputer.

1 opmerking:

Marjolein zei

Gut zeg, wat een mazzel heb jij!! Lijkt me leuk...... bowlen zonder last van je arm!!