dinsdag, januari 16, 2007

Update 2.


In de kerstvakantie gingen M. en ik op bezoek bij mijn collega informatiekunde. Hij en zijn vriendin wonen in een geweldig appartement op de 21e verdieping dat uitkijkt op de Hofpleinfontein in Rotterdam Centrum. Mijn collega had mij al gezegd, dat ik maar mijn fotocamera mee moest nemen, want het uitzicht was werkelijk fenomenaal. Zo gezegd, zo gedaan. Foto's waren niet zoals collega dacht van het weidse uitzicht, maar voornamelijk van de vijver. Dank Pa, dat ik je statief mag hebben. Hij kwam goed van pas.

Verder overheerlijk gegeten en gezellig nagetafeld / geborreld. Al met al een supergeslaagde avond.


Hier de foto's.





1 opmerking:

Maaike zei

hallo hier een bericht van een bediende van een andere koninklijke hoogheid.......
hahahahaha heel herkenbaar dat gekke gedrag van de royals......
zie dat je meteen een update van je gehele blog hebt gemaakt: leuk!!
kom gauw weer langs