zaterdag, oktober 11, 2008

Naaien / To Sew

Sinds een paar weken heb ik het naaien weer opgepakt. Had 2 jaar geleden al een naaimachine gekocht bij de Hema, die achteraf een aantal mogelijkheden mist, die die wel zou moeten hebben volgens machine en boekje.
Maar sinds ik Julia heb en zij wat groter wordt, is het zelfmaakvirus weer toegeslagen. Heb inmiddels 2 lieve broekjes voor haar gemaakt en een warme inpakdoek/ zak voor in de maxicosi (zie vorig berichtje). Nu ga ik nog een rokje en een hesje voor haar maken. Voor mijzelf heb ik een rok in de planning staan, maar mijn maten zijn zo raar. Heb momenteel kledingmaat 42/44, maar volgens de knip taile mt 48, heupen maat 44, ruglengte mt 38. Kortom zit raar in elkaar. Taile is nog steeds niet terug na de bevalling. Hoop die ooit wel weer terug te krijgen trouwens.

Geen opmerkingen: