vrijdag, september 15, 2006

getagged

Ik ben een poosje geleden getagged door Marjolein over de 5 meest raarste gekste dingen van mijzelf.

  1. Ik hou van de combinatie zout - zoet. Niet zozeer in snoepjes, maar wel op brood. Een echte tractatie is een verse witte boterham (liefst het kapje) besmeerd met gezouten roomboter (en als die niet zout genoeg is dan strooi ik er een heel klein beetje extra zout overheen) en daarover een dun laagje bruine basterd suiker. Mjammie.
  2. Ik hou van hele, enorm zure snoepjes. Ze kunnen niet zuur genoeg zijn. Zeg maar het zuur van de zure beertjes zo zuur. Vroeger toen ik nog op de Mavo zat (nu dus zo'n 22 jaar geleden) toen kocht ik wel eens op de markt "bekkentrekkers". Dit waren van die gummy manen in felle kleurtjes (groen, rood, geel, blauw en oranje - natuurlijk lekker vol met kleurstoffen) waar omheen zo'n zuur laagje zat. Vervolgens propte je dan zo'n ding in ene keer in je mond en dan begon het grote genieten en .... bekken trekken, want zo zuur waren die krengen.
  3. Ik ben een echte jankerd. Nu is het niet zo dat ik voortdurend met een zakdoek op pad moet omdat ik spontaan in huilen uitbarst. Maar kijk liever geen Disney film met mij of een enorm romantische film met geweldige happy ending. M weet dit, en volgens mij heeft hij er een sport van gemaakt om te kijken of ik al huil. Laatste film waar ik bij gehuild heb: Nanny Mac Gee.
  4. Ik praat met de katten in de buurt. Als ik zo'n vierpotig monstertje rond zie hoppen, dan spreek ik hem / haar altijd even aan. Soms praten ze terug. Ik kan niet voorbij een kat lopen zonder deze een goede dag te hebben gewenst. Dus meestal gaat het als volgt. Ik zie kat en zeg "Dag poes". Soms komt poes op mij af en dan begint het grote aaien.
  5. Volgens mijn nieuwe brugpiepers ben ik wel een rare juf. Waarom???? Ik speel console games. Wij bezitten hier des huizes: 1 Nintendo 64, 1 Nintendo Gamecube, 1 PS2, 1 Nintendo DS en sinds kort een PSP. Wij willen nog de Nintendo Wii.

Heb nog veel meer rare gekke dingen, maar die hou ik lekker voor mij zelf. ;op

Paule en Marinka, mochten jullie dit lezen, dan zijn jullie bij deze door mij getagged.

5 opmerkingen:

Marjolein zei

Nou, zo gek vind ik dit niet hoor, alleen die zoet/zout combi.... dat snap ik nou werkelijk niet LOL

D@nielle zei

beter laat dan nooit .... Enne nr. 3 herken ik wel en mijn man spreekt ook alle katten aan ... de rest tja wie ben ik om te oordelen, ben zelf al weird genoeg hihi.

couragetocreatewriteandlove zei

Beautiful pictures! I will visit your blog again, Thanks!

Anoniem zei

OEPSSSS... dit is dus de 6de of 7de tag die ik over dit onderwerp krijg....
Vraagje... eet jij ook een gekookt eitje met suiker? Dat vond ik vroeger heerlijk... nu gruwel ik bij het idee!

Petra zei

Nee, blech...dat vind ik dus absoluut geen combi. Maar zoute boter met suiker dus weer wel.
Voor mij geen pittige kaas met jam. Ik ben dus ook gek op rauw koekjesdeeg (zoet met zoute touch), cakebeslag, zout dropje met pepermuntje.

Ik weet het, ben een beetje raar.