dinsdag, februari 06, 2007

Dagje blijdorp














Afgelopen zondag zijn M en ik een dagje naar Blijdorp geweest. Het weer zat geweldig mee en het zonnetje liet zich regelmatig zien. De eerste attractie was John de Wolf, die naast mij stond bij de zeeleeuwen. Echter voordat ik mijn camera (uit zijn zicht) op hem had gericht (en profiel) was hij al weer naar binnen toe. Ok, dus maar dieren geschoten, zoals het oorspronkelijke plan was. Het valt nog niet mee om als beginnend DSLR fotograaf goede foto's te schieten. Of ik vergat de iso waarde aan te passen, of mijn verkeerde filter zat nog op de lens. Maar al met al heb ik toch nog wat leuke foto's (en ook wel mooie) kunnen schieten.

















Er was met de laatste keer dat wij in Blijdorp waren toch nog wel het e.e.a. veranderd. Zo hebben ze prairiehondjes. De meest snoezige, knuffeligste beestjes (om te zien) die je je maar kunt voorstellen en voordat je het weet zitten ze bij je. Daarnaast hebben de Tijgers een spectaculair verblijf gekregen, daar waar vroeger de ijsberen rondliepen. Je kan nu letterlijk oog in oog komen te staan met ze, dank zij plexiglazen vensters. Het grappige is dat ze net ze liggen als ons eigen mini Teigetje soms ligt te slapen. Zelfs met dezelfde blik in hun ogen.

1 opmerking:

couragetocreatewriteandlove zei

I am sorry I haven't visited your blog in a long time but I will try to come and see what's new at least once a week. Blessings, Pl