maandag, november 06, 2006

updated

ik ben diep beschaamd. Heb al tijden niets meer laten horen van mij. En het excuus dat mijn pc gecrashd is kan ik niet geven.
Waar zit mijn tijd in .... wel... ehm....
in school
in scrappen
en in.. HOMIV (Heroes of Might and Magic IV) het meest verslavende computerspel ever.
en sinds kort weer in een boek lezen

Nieuws op het adoptiefront ... wij gaan naar de RvK (raad van Kinderbescherming) komende donderdag voor ons eerste gesprek. Leek het tijdens de VIA (verplichte voorlichting interlandelijke adoptie) er nog op dat wij pas een keer in april aan de beurt zouden zijn, mogen we zowaar al in november starten. Nu dik duimen en bidden dat wij nog voor de kerst mogen zeggen dat ook wij een Beginseltoestemming hebben gekregen.

I am deeply ashamed. I havent let anybody hear from me for a long time and this time I hadn't the excuse of a crashed computer. Nope, nothing at all to use as an excuse.
Where did all my time go:
in school
in scrapbooking
in HOMIV (Heroes of Might and Magic IV) a highly addictive computergame
and since short in reading again.

News from adoption country... coming thursday we are going to have our first meeting with the RvK (Dutch social services - Child protection board) . During our VIA (a preliminairy set of meetings about adoption) it looked like we could start not earlier as coming April, but now it turns out to be in November. With a bit of luck, thumbs crossing and prayers perhaps we will receive our adoption permit before XMas.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh wat spannend Petra!!
ga met jullie meeduimen\!!